Általános szolgáltatásaink

Általános szolgáltatásaink:

> I. Képviseleti szolgáltatásaink
> II. Gazdasági szolgáltatásaink
> III. Irodai szolgáltatásaink
> IV. Üzemeltetési és műszaki szolgáltatásaink
> V. Speciális szolgáltatásaink



Általános szolgáltatásaink részletes leírása

I. Képviseleti szolgáltatásaink

  1. Közgyűlés összehívása: a társasházi törvényben előírt közgyűlések kiírása, kihirdetése, megszervezése és lebonyolítása.
  2. Szavazások lebonyolítása: a napirendi pontokhoz kapcsolódó szavazások lebonyolítása, levezénylése.
  3. Jegyzőkönyv vezetés: a közgyűlés alatt jegyzőkönyv készítése, sokszorosítása
  4. Határozatok végrehajtása: a közgyűlésen elfogadott határozatok szabályos végrehajtása
  5. Szerződéskötés a társasház nevében: a ház működéséhez, karbantartásához szükséges szerződéseket a ház nevében megkötjük.
  6. Számvizsgáló bizottsági ülések megszervezése: ehhez megfelelő helyszínt, infrastruktúrát biztosítunk.
  7. 24 órás hibabejelenő ügyelet: éjjel-nappal hívható mobilszámon vagyunk elérhetők, hogy sürgős esetben is azonnal intézkedni tudjunk!
  8. Ügyfélfogadási idő biztosítása: hétfőtől csütörtökig 8-16 óráig, pénteken 8-14 óráig, soron kívül fogadjuk Ügyfeleinket!
  9. Házirend elkészítése
  10. Tűzvédelmi utasítás elkészítése: a házirend részeként elkészítjük ezt a P8190001.JPGfontos hivatalos dokumentumot is.
  11. Garanciális ügyek képviselete: új építésű társasházak estén a 3 éves garanciális idő alatti munkák bejelentésének megszervezése és felügyelete saját készítésű nyomtatvány segítségével.
  12. Gondnoki, házmesteri szolgálat: igény esetén rendszeresen kijáró vagy telepített gondnokot biztosítunk a ház részére felügyeleti, hibaelhárítási feladatok elvégzésére


II. Gazdasági szolgáltatásaink

  1. Könyvelés, számviteli szolgáltatás: a társasház teljes körű könyvelését – saját könyvelő-munkatárssal – mi magunk végezzük, ezért naprakészek tudunk lenni. A számlákat, könyvelési adatokat, dokumentációkat a szabályoknak megfelelően 5 évig saját tulajdonú helyiségünkben, biztos helyen raktározzuk és iktatjuk, ezért az anyagok bármikor és könnyen hozzáférhetők!
  2. Éves költségvetés készítése: a költségvetés elkészítéséhez több éves szakmai tapasztalatunkat használjuk fel, így az általában nem szorul korrekcióra, módosításra.
  3. Költség optimalizálás: a költségek leszorítása a legoptimálisabb, legköltséghatékonyabb szintre. Ehhez korábbi költség-statisztikáinkat, ill. gazdasági elemzéseinket használjuk fel.
  4. Közgyűlési beszámolók készítése: a társasház közgyűléseiről írásos beszámolót készítünk, amelyet minden lakóhoz eljuttatunk.
  5. Adatszolgáltatás: az internetes oldalunkon található Ügyfélkapun keresztül ügyfeleink 0-24 óráig lekérdezhetik közös költség egyenlegüket.
  6.  Ingatlan bérbeadás: amennyiben valamelyik társasházban van kiadó ingatlan, üzlethelyiség vagy tároló, akkor cégünk meghirdeti és bérbe adja az egységet.
  7. Anyagbeszerzés: a ház igényeinek megfelelő anyagok, eszközök, berendezések beszerzése, ajánlatok bekérése, elbírálása, a beszerzés lebonyolítása.
  8. Projektek lebonyolítása: a társasház extra, különleges igényeinek megfelelő beruházások teljes körű lebonyolítása.
  9. Finanszírozás: a projektek lebonyolításához a finanszírozás (hitel, lízing) ajánlatok bekérése, letárgyalása, azok elbírálása, a legjobb ajánlat kiválasztása.
  10. Tanácsadás: A házak működtetésére vonatkozó költségvetés készítése.
  11. Válságkezelés: A társasház fizetési nehézsége vagy fizetésképtelensége esetén vészköltségvetés elkészítése, a finanszírozás megszervezése.


III. Irodai szolgáltatásaink

  1. Irattárolás: az épületdokumentációk, könyvelési, pénzügyi bizonylatok, a társasház működése során keletkezett adatok rendszerezése, irattári tárolása.
  2. Ügyintézés: ügyféliroda fenntartása, ahol biztosított munkanapokon az ügyek intézése.
  3. Kommunikáció biztosítása: tel, fax, e-mail, internet elérés folyamatos biztosítása
  4. Irodahelyiség biztosítás: a számvizsgáló bizottság munkájának segítése, iroda igénybevételének biztosításával.


IV. Üzemeltetési és műszaki szolgáltatásaink

  1. Ház üzemeltetés: napi problémák kezelése, megoldása (villanykörték cseréje, kukák mozgatása, stb.)
  2. Karbantartási munkák tervezése és megszervezése: a kötelező és/vagy a ház által külön igényelt időszakos és rendszeres karbantartási feladatok elvégeztetése (lift, tűzvédelmi - és jelző rendszer, kert karbantartása, takarítás, stb.)
  3. Ajánlatkérés, versenyeztetés: a ház által igényelt extra igények megvalósítására ajánlatok bekérése, elbírálása a ház érdekeit maximálisan szem előtt tartva.
  4. Dokumentálás, műszaki dokumentáció kezelés: a házhoz tartozó teljes műszaki, építési és egyéb engedélyek, és hivatalos anyagok összegyűjtése, iktatása, rendszerezése, és irattári tárolása.
  5. Minőségbiztosítás: tevékenységünket a legmagasabb minőségbiztosítási szabályok betartásával végezzük. Peres ügyünk soha nem volt.


V. Speciális szolgáltatásaink

  1. töltőkép10.JPGKazán üzemeltetés, kezelés: az épületben található központi kazánok működésének felügyelete, beállítása a lakók igényei alapján, az optimális energiafogyasztás biztosításával.
  2. Központi légkondícionáló berendezés felügyelete, kezelése
  3. Spinkler központi oltóberendezés kezelése, üzemeltetése
  4. Takarítási feladatok elvégzése: ház- és garázstakarítás napi/heti rendszerességgel, vagy az éves nagytakarítás elvégzése környezetbarát technológiával.
  5. Hőmennyiségmérés alapján történő elszámolás elkészítése: házközponti kazán esetén éves pontos és precíz elszámolás készítése a lakók számára az egyéni fogyasztások alapján.
  6. A felvonó megbízott üzemügyeletes biztosítása
  7. Épületelekronikai szabályozás
  8. Különleges villamos berendezések felügyelete, karbantartása
  9. Központi szellőzőrendszer üzemeltetése, beállítása
  10. Portaszolgálat megszervezése, pályáztatása

 
logo_sm.jpg


 ugyfelkapu.jpg

Ügyfeleink mondták

„Az elmúlt négy évben a Számvizsgáló Bizottság elnökeként meggyőződhettem pontos, becsületes, a lakóközösség érdekeit mindig szem előtt tartó munkájukról.”

Dr. Győri Sándor
Bokréta 17-19. Társasház
Számvizsgáló Bizottság elnöke


„A közös költség a többi társasházhoz képest átlagos mértékű, ám ennek ellenére kb! 2 000 000 Ft megtakarítást értünk el, és a Kft. megtalálta a megfelelő módját ahhoz, hogy a tulajdonostársaknak ne legyenek jelentős befizetés-elmaradásai.”

Dr. Payrich András
Lakástulajdonos és
Számvizsgáló Bizottság Elnök


„A Kvarner által közvetített szakembergárda a ház hibajavításai, elhárításai, állagmegóvása vonatkozásában megbízható, jó minőséget képviselnek, korrekt ár-érték arányban.”
Gincsai István
Számvizsgáló Bizottság elnöke


„Az eredeti fűtési rendszerről történő leválással és új önálló fűtési rendszer kialakításával a közös képviselő a Társasház számára biztosította az önálló fűtési rendszer kialakítását, másfelől az új rendszer 40-60%-os energia-megtakarítást jelentett a Társasház számára.”

dr. Bándi Gábor
ügyvéd
1094 Bokréta u. 22.


Tovább a részletekért >>